13. tammikuuta 2013

Keittiön kevät

 
Niinkuin joulun jälkeen tuppaa aina käymään kun ottaa joulukoristeet pois, kaikki näyttää niin tylsältä. Olen kuitenkin sellanen etten koskaan jaksa heti joulun jälkeen sisustella, otan vain joulukoristeet pois koska en jaksa katsella NIITÄ enää ja kaikki paikat jäävät vähän puolitiehen. Tässä sitten lopputalven kylminä päivinä on kiva haaveilla keväästä, tehdä muutoksia jotka saavat vanhat nurkat taas näyttämään uusilta Tämänkin vanhan pokan sain jo aikaa sitten tuttavani tallinvintiltä eikä se ole oikein koskaan löytänyt mitään järkevää paikkaa meillä. Jossain vaiheessa mietin sen laittamista kietoonkin mutten tehnyt sitä. Ja eilen kun olin vapaalla töistä pitkästä aikaa niin, että ehti ajatelakin jotain kyllästyin keittiön lautashyllykköön ja rupesin vain laittamaan tavaroita tohon kunnes se näytti hyvältä. Olen tainnut sen ennenkin todeta ettei mulla ole sen suurempia suunnitelmia remontoinnissa, sisustamisessa tai huonekalujen tuunaamisessakaan. Alan vain tekemään ja keksin tekiessäni, ja korjailen kunnes olen tyytyväinen.

2 kommenttia:

Sarppu kirjoitti...

Mielettömän ihana vanha vaaka :)

Anna-Maria kirjoitti...

se on daytonin vaaka ja toimiikin vielä :)